İnşaat sektöründeki rekabette marka ve sloganın etkisi

İnşaat sektöründeki rekabet hızında en büyük dikkat çeken faktörlerden biri de sloganlardır.

GENEL 30.03.2017, 23:54 31.03.2017, 00:00 Tanku Bulduk
418
İnşaat sektöründeki rekabette marka ve sloganın etkisi
Son yıllarda inşaat sektöründeki markalaşma hareketleri dikkat çekiyor. Eski veya yeni, küçük ya da büyük birçok konut şirketi; kendilerini ifade ederken aynı zamanda hafızalara da kazınmayı hedefliyor.
İnşaat sektöründe rekabet hız kesmiyor. Kimi firmalar rekabet için ünlülerden yararlanırken; kimileriyse buldukları sloganlarla yatırımcıların algısını hedef alıyor.
Slogan seçiminde dikkat çeken husus; şirketlerinin misyon, vizyon, mimari ve kaliteyi özdeşleştirmeye çalışması…
Ağaoğlu: “Yaşam Mimarı” sloganıyla tanınan şirket İstanbul’un her köşesinde kendini göstermeye devam ediyor. Sloganın yanı sıra şirketin sahibi Ali Ağaoğlu’nun renkli kimliği de projelerin tanıtımında etkili rol oynuyor.

Soyak: “Kaliteli ve çağdaş yaşamın mimarı” sloganıyla kendine piyasalarda yer eden firma, yılların getirdiği tecrübeyi hemen her projesinde gözler önüne seriyor. Soyak satış ofisleri aracılığıyla; 2 ve daha fazla ev sahibi olanlara özel sunulan Elite Club üyeliği, satış ve pazarlama faaliyetlerine de farklılık katıyor.

Sur Yapı: “Uygarlığın Mimarı” sloganıyla fark yaratan şirket, projelerinde mükemmelin ve yenilikçiliğin peşinden koşuyor. Mümkün olan en kısa sürede en ideal bütçelerle; en yeni teknolojileri takip ederek; başarılı işler ortaya çıkaran şirket, projelerine hız kesmeden devam ediyor.

Taşyapı: “Farkımız, yapılarımızdır” diyerek müşterileriyle bütünleşen firma, çeyrek asırdır bir aile geleneğini sürdürüyor. Yüksek kalitede, güvenli, fonksiyonel ve estetik unsurları bir arada barındıran projelere imza atan Taşyapı, İstanbul’un en prestijli bölgelerinde yer almaya devam ediyor.

Bosphorus City: “Boğaz’da Yaşar Gibi” sloganıyla Boğaz yaşamını farklı adreslere taşıyan şirket, 2005 yılından bu yana huzuru ve şehrin simgelerini yaşamın içine dâhil ediyor.

Fi-yaka: “İstanbul’un yeni yakası” sloganıyla prestijin ve ayrıcalığın sembolü olan şirket, herkes için kaliteli yaşam alanları hazırlamak için özverili çalışmalarını sürdürüyor.

Kiptaş: “Herkes ev sahibi oluncaya kadar” sloganıyla fark yaratan Kiptaş, İstanbul’un çeşitli bölgelerinde yaşanabilir ve güvenilir kentler üretmek için çalışmalarını sürdürmektedir. Niteliksiz ve plansız yapılaşmaları önlemenin ötesinde; gelişen İstanbul’un estetik mekân vitrini olarak ön plana çıkan projelerin altına imzasını atan Kiptaş, her gelir grubuna uygun konutlar üreterek değer yaratmaktadır.
Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!
11°
parçalı az bulutlu
Günün Karikatürü Tümü